Learn from patients with pain similar to yours

CatchMyPain Community and Pain Diary App to manage chronic illness

Pain seriously

Dec 30, 2016 9:42 AM

So i know i could just be going thru my cycle im on depo so i dont actually get it just all symptoms bullshit comes with sucks lol.. My right breast started feeling sore last night ... This morning was so bad like perma nipple but it just hurts and if u touch or brush my boob fml pain so horrid... If im having pms symptoms which is possible could the reason its hurting thissss badly be hightened from my Fibromyalgia?? Its only thing i can think of idk but if by mond its not some eased up n better im have go doctor idk even what to do to help sooth the pain i just wanna cry .....

Dec 30, 2016 2:54 PM

Have you tried moist heat? Don't want to be up in your business ...just once a nurse always a nurse...it may not help fibro is so different than a one time injury. My prayers are with you right now & I send angels of healing right now to remove that breast pain. I pray for relaxation of all MizzMonroe muscles. Head, neck. shoulders chest back upper arms ribs all let go and relax. Deep yoga type breathing triggers a "vagal" response that interrupts the "fight or flight"response typical of fibro. Hugs and love to youπŸ™„πŸ™ƒ.

Dec 30, 2016 2:56 PM

I pray that prayer of relaxation to all my new friends here on this siteπŸ˜šπŸ’“

Dec 30, 2016 6:21 PM

Thank you... Its been awful all day i tried hot shower did nothing i thought maybe medium heat towel on it but idk.. I had 3 muscle relaxers not helped i may be going to ER early hours not sure. Its bad

Dec 30, 2016 7:52 PM

(((( gentle hugs )))) oh hun. I hate that you are hurting. If this pain is new for you then it makes sense to have it checked just to make sure it's not something different that might need immediate attention.

Let us know how it goes. Am praying it eases up for you real soon.

Dec 31, 2016 1:23 AM

Sounds like you might be sensitive to the hormones in the shot, I used to take it and was sensitive to it and lost ALL of my hair before the doc figured it out! You should really contact your doc and ask him if this could be the problem, be careful darlin

Dec 31, 2016 1:41 AM

Oh Mizzy I'm soo sorry you're suffering like this, if it's not any better or gets worse you are to go to ER. I know you don't want to but you need to get yourself checked over to make sure it's not something more serious.

If you don't get it checked out I will be over in my little row boat to kick some sense into you!!!!
I'm already in a mood as that damned doctor, he has hidden that bloody tardis again....everytime I get close he bloody well moves it!!!

Dec 31, 2016 8:56 AM

Ok guys update... WENT TO ER AT 5 AM more like 4 :30. Ithink.. But they said im super lucky i did come in i have an infection in my breast in areola nipple ... It hurts so bad still but less then it did nurse omfg shes like ok i need check around for mass's, im like k she touches im crying shes like im so sorry honey im like go i know ur doing whatu needto... Then she hits nipple SCREAMING AND BAWLING !!!! She felt so bad ... But she had to open the spot and then it started draining then FML SHE SAID I HAVE TO SQUEEZEAGAIN BAWLING AND SCREAMING .... She squeezed like 4 times like ok doc be in shortly !! He said was badly infected but i came in just in time or it would spread to breast... He checked things and gave me a antibiotic and a doubledose of percocet for pain ... He said r u driving i said yea how far not far im really 5 min if that from hospital.he says ok go home cuz thisgonna knock u down he was notkidding talk about loooopy lmao.. Tree had field day hes gonna for next week lol.. Doc said normally its 5mg perc he made it 10mg due to nature where it is paons much more vast plus he told me because my fibromyalgia it is most likely hightening that pain cuz of nerves in that area !!! SERIOUSLY FUCK U 2016... IM DRINKING SOME WINE TONIGHT IDC ... but man so dropping off scripts soon and then off to run errands and come home enjoy slipping sideways into 2017.... Thanks ladys for ur concern i have tgebest friends on this site i find u all invaluable to me i hope yall have great new years eve HAPPY 2017 wooooot

Dec 31, 2016 9:07 AM

Wiw! Glad you went to ER.

Dec 31, 2016 9:08 AM

Wow! us what I was trying to say. Hard to get stupid smart phone to say what I want it to say.

Dec 31, 2016 9:12 AM

Again was trying to say "is" not us. Anyway, am so glad that you are doing better.

Dec 31, 2016 10:03 PM

Lmao.. Yes hurting but he said prob three days pain to go down some.. But he put me on double dose percent for pain yea looooooopy lmao but I don't feel that damn pain haaaa CHOICES!!! THANKS HUGZ

Dec 31, 2016 10:31 PM

Mizzy I'm soooooo glad you went to ER and got yourself checked over.....means I don't have to get my row boat out and kick your arse!!!!!

Jan 01, 2017 3:45 AM

Yea but was it worth it I woke up to pee and checked on it two bubbles on either. Side nipple and one on right outter side started oozing green wouldn't stop blood ughhh... Idk if I should go back again or wait ugh wtf

Jan 01, 2017 5:52 AM

That could be the infection coming out but get it checked out just in case it's more serious and you need iv antibiotics

Jan 01, 2017 1:42 PM

Go now if you have not already. It's an infection.

Jan 02, 2017 3:07 PM

Yea I did I went it was she killed me then I killed myself early morning it's slowing now obe more night of hot compress should pull remainder out then just needs to heal...

Ready to start relieving your pain?

Join Community